تناسب جسمی و جنسی …
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تناسب جسمی و جنسی …
نوشته شده در چهار شنبه 14 ارديبهشت 1390
بازدید : 1691
نویسنده : امير محمدي

در تناسب جسمی زوج ها همین کافی است که زن و شوهر ظاهر همدیگر را به پسندند. در این صورت در مورد مسائل جنسی مشکلی نخواهند داشت.

اساساً هر نوع آلت تناسلی و واژن می توانند به آسانی و با تکنیکهای صحیح با هم آمیخته شوند.

 

به این خاطر که واژن حالت ارتجاعی دارد و همین خاصیت ارتجاعی عضلات مهبلی است که باعث می شود، مهبل سایز خود را برای هر نوع آلتی منطبق کند. تنها از عجله و اعمال جبر قبل از مقاربت توسط شوهر به شدت ممانعت شود.

بسیار از مردان ایرانی برای اینکه خود را توانمند نشان دهند بدون ملاحظه و نرمی اقدام به آمیزش جنسی می کنند و این خود باعث ترس همسر می شود و در نتیجه درمقاربتهای بعدی، واژن به طور غیراردای از دخول ممانعت می کند و این موضوع باعث می شود که در نهایت همسر به سردی جنسی مبتلا شده و حتی جدائی و خیانت را در پی داشته باشد.

به خاطر همین به اعتقاد برخی ها باید مقاربت در شب اوّل ازدواج ممنوع گردد و بعدها حوصله و بدون عجله و خستگی با نرمی و ظرافت ابتدا، با مواد بی حس کننده پرده بکارت را بی حس نموده و سپس شروع به آمیزش کنند.

از مشکلات دیگر تناسب جنسی اندازه آلت و ناتوانی جنسی می باش




:: موضوعات مرتبط: فقط پسرا وارد شن!! , ,
:: برچسب‌ها: تناسب جسمی و جنسی … ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: